Zaterdag 31 oktober 2009

Vandaag is James alweer 21 weken oud. De tijd gaat hard! Vanochtend hadden we eigenlijk puppycursus, ware het niet dat James ’s nachts een beetje ziek werd. Hij had de avond tevoren al twee keer diarree, en ook ’s nachts moesten we er twee keer uit. James was wel heel braaf, want hij piepte en gaf dus zo aan dat hij naar buiten wilde. Heel knap voor een pup van nog geen 5 maanden! Omdat ik niet wist of James ziek was van de donut die hij gisteren in het park had gepikt, of misschien toch een virusje had opgelopen, zijn we niet naar de puppycursus gegaan. Ik wilde niet dat hij andere honden zou aansteken en bovendien was zijn maag van slag, dus kon ik hem ook niet volstoppen met beloningskoekjes. ’s Ochtends hebben we James dus laten rusten, en dat ging goed. Hij sliep en toen hij uiteindelijk wakker werd, voelde hij zich weer helemaal goed. Hij was nogal druk, dus toch maar even een klein loslooprondje gemaakt door het Oostpolderpark. James genoot er wel van! Vanmiddag heb ik de vogel een ander plekje gegeven, naast de bank waar James graag op ligt. James was er nooit in geinteresseerd, maar nu wel. Hij houdt zijn kop tegen de tralies aan en Kiki is ook helemaal niet bang van hem. Volgens mij zijn het wel vriendjes geworden. Kiki pikt James soms in zijn neus, maar James denkt dan dat ze aan het spelen is en maakt helemaal spelbuigingen voor haar! ’s Avonds zag ik dat zijn rechterhoektand onder los hing, net voordat we gingen wandelen. Thuisgekomen weer even gekeken, en helaas was James hem onderweg verloren. Na een grondige inspectie bleek dat ook de hoektand linksonder er al uit was, dus James is er vroeg bij! Nou ja, beter dat ze er uit zichzelf uit gaan, dan dat ze getrokken moeten worden.

No comments:

Post a Comment