Maandag 26 oktober 2009

Ook ’s nachts gaat het hier prima met James. Hij slaapt in zijn puppyren, die ik heb meegenomen van huis. Ook zijn vetbed van thuis ligt erin, dus is hij gewend aan de luchtjes. Rond tien uur gaat James naar bed en zodra ik hem in zijn ren zet, gaat hij meteen liggen en slapen. We horen hem dan niet meer, totdat ik wakker word ’s ochtends. Echt heel goed! Ik denk dat hij binnenkort wel los kan slapen ’s nachts, hij sloopt niets, maar hij onderzoekt nu wel de trap, vandaar dat hij nog in een aparte ruimte ligt.



Vanochtend niet naar het strand, maar naar een pad tussen de velden door, waar geen auto’s en fietsers rijden en waar je eigenlijk niemand tegenkomt. James vond het prachtig, spelen met de bal en snuffelen! Na een halfuurtje weer terug naar huis gegaan.



’s Middags was James zijn batterij weer opgeladen en hebben we hem meegenomen naar een strandpaviljoen, want ook daar moet hij aan wennen en dat moet dus worden bijgehouden. Eerst erna toegelopen, maar daar was James niet moe van. In de strandtent heeft hij netjes gezeten, maar wilde niet gaan liggen. Dat vind ik niet erg, zolang hij zich maar rustig houdt. Daarna toch nog een stukje over het strand gelopen, waarbij James het ook naar zijn zin had. Thuis was hij helemaal moe en is een paar uur lekker rustig geweest.



No comments:

Post a Comment