Zondag 13 september 2009

James voelde zich na de steek toch niet geweldig, dus heb ik hem niet teveel laten doen vandaag. Gewoon rustig in en om het huis bezig geweest en wat getraind. Later nog een paar rondes door de wijk gelopen, wat nu iets sneller gaat. Hij loopt nu wat meer door aan de lijn en dat is erg fijn. Plassen doet hij op commando en dat is zo makkelijk! De lijn vindt hij niet erg prettig, hij loopt liever los, maar in de wijk kan dat niet overal. ’s Avonds was James erg wild en druk, waarschijnlijk omdat hij niet zoveel uitdaging gehad had. Hij rende erg hard door het huis en heeft veel gespeeld. Om negen uur gaat hij dan slapen, waarna ik hem om tien uur nog even in het gras zet voor een plasje. Ik loop met opzet geen ronde meer dan, want dan wordt hij weer wakker en wil weer spelen. Als ik hem rustig houdt, gaat hij bij terugkomst meteen weer verder slapen in de keuken. Dat is ook erg gemakkelijk, hij slaapt inmiddels door tot half acht. Hij wordt zelf niet wakker dan, maar ik ga er dan uit, dus misschien kan hij het ook nog wel langer ophouden. Bij het wakker worden zet ik hem in de tuin, waar hij een plasje doet en weer naar binnen komt. Dan maak ik me klaar en ontbijt ik, waarna we dan gaan wandelen.

No comments:

Post a Comment