Zaterdag 19 september 2009



Vanochtend heb ik James weer eens op de weegschaal gezet. Inmiddels weegt meneer 7 kilo, dus hij groeit gestaag door. Iedere week komt er zo’n halve kilo bij. Vandaag is hij precies 15 weken, wat gaat het snel! Vanochtend heeft James eerst een penslap gegeten. Eigenlijk is vrijdag zijn pensdag, maar gisteren was ik het vergeten uit de diepvries te halen. Dus dan maar vandaag, dat maakt voor James toch geen verschil. Aan het eind van de ochtend zijn we met James naar De Elzen geweest in Dordrecht. Het was heerlijk rustig en James heeft zich echt prima vermaakt.



Ook al was het een nieuw gebied voor hem, hij vond het niet vreemd en was meteen aan het spelen. Eerst een eindje gewandeld en tussendoor nog met wat honden gespeeld. Daarna naar het strandje gegaan, waar James een dolle bui kreeg. Hij ging tot aan zijn rug het water in en rende heel hard rondjes om ons heen.



Tussendoor snel een kuil gegraven en daarna was hij lekker vies en moe. Uiteindelijk zijn we toch een uurtje buiten geweest, maar natuurlijk niet de hele tijd gelopen. Eenmaal thuis viel James meteen in slaap, hij ligt dan graag in de keuken. Eerst lag hij altijd op de koele tegels, maar nu het wat kouder wordt buiten, ligt hij ook graag op zijn vetbed.



Gisteravond was het bijna donker en James was in de tuin om een plasje te doen. Ik dacht toen dat ik zag dat hij met zijn pootje omhoog stond, maar kon het niet helemaal goed zien. Vanochtend gewoon weer door de knietjes gezakt, dus ik dacht dat ik me vergist had. Maar nee, vanmiddag tilde hij heel voorzichtig zijn linker achterpootje op tegen de klimop in de tuin! Buiten doet hij het nog niet en ook nog niet altijd in de tuin.

No comments:

Post a Comment