Dinsdag 29 september 2009


Vandaag naar het park in de Oostpolder geweest. Eigenlijk wilde ik wat verder weg, maar er kwam een grote bui aan en er was nog net een zonnetje te zien, dat ik graag wilde gebruiken om te fotograferen. Dat is gelukt, het was nog een kwartiertje zonnig en dus heeft James weer als model gefungeerd! Hij hoeft niet te poseren, ik maak gewoon foto’s van wat hij aan het doen is. Het was weer heel fijn in het park, James genoot!
De herfstblaadjes lagen al flink verspreid en het hoge gras was nog nat vanochtend. Heerlijk rennen en spelen dus. Grote takken had James gevonden met de verkleurde blaadjes er nog aan, prachtig vind hij dat.
Een tijd zijn we op het grote veld bezig geweest met van alles en nog wat, echt genieten. Daarna zijn we nog even naar het tuincentrum geweest om wat andere merken vers vlees in te slaan, voor de afwisseling. James hoefde niet meer in het karretje nu, maar mocht zelf lopen. Hij vond het interessant, maar liep lekker door en was heel braaf. Hij zat nergens aan en pakte niets uit de schappen. Veel bekijks hebben we wel met James, vooral zijn grote oren vallen op. Hij gaat nu niet meer voor iedereen op zijn rug liggen, dus toch een teken dat hij ouder en zelfverzekerder wordt.
Eenmaal thuis zag ik dat hij al nieuwe tandjes krijgt onderaan, maar boven nog niet. Ook heb ik James vandaag ingeschreven voor de clubmatch van de Nederlandse Welsh Corgi Club. James mag meedoen in de babyklasse, het wordt zijn eerste show, dus ik ben erg benieuwd! Meteen maar even geoefend aan het showlijntje in de tuin. James deed het keurig, liep goed mee en bleef nog staan ook, zelfs zonder koekje! Het lijkt wel een natuurtalent, als hij dat nou maar volhoudt… Vanavond na de ronde was James aan het snuffelen in de keuken, dus ik ging eens kijken, lag er een dode, kleine kikker. James had die blijkbaar van buiten mee naar binnen genomen, en ik weet niet of hij al dood was. Buiten springen er ’s avonds heel veel van die kikkertjes rond, vlak voor zijn neus, en James staat er iedere keer weer verbaasd van.

No comments:

Post a Comment