Zaterdag 5 september 2009



Vanmorgen was James wat bijterig en pieperig, ik denk dat hij last van zijn tandjes had. Hij is vandaag 13 weken oud en wordt al best groot. Op straat lijkt hij nog wel echt klein, zeker in vergelijking met andere honden. Ik ben rond een uur of elf met James naar opa en oma gelopen, voor het eerst erheen gewandeld. Ik heb hem wel af en toe gedragen. Ook daar was hij wat aan het piepen, maar ging even later rustig in de keuken liggen. Ook wel flink gespeeld, maar minder dan normaal, hij is niet helemaal zichzelf. Bij thuiskomst was James moe en ging slapen. Ik heb even van die gelegenheid gebruik gemaakt om James eventjes alleen te laten. We hadden al wel een paar minuutjes geoefend en dat ging prima, maar dan bleven we in de buurt. Nu moest ik even pinnen, dus ben even snel met de auto op en neer gereden. James lag rustig in de keuken toen ik wegging, wel met het hekje dicht. Thuisgekomen eerst aan de poort geluisterd of ik hem hoorde, maar James lag diep in slaap en merkte bijna niet dat ik weer binnenkwam. Perfect gegaan dus!

No comments:

Post a Comment