Posbank

Yes, that's the beautiful area where we made a fantastic walk today! Heath and forest alternate in this landscape which makes it a gorgeous area for a walk. James had a lovely time as usual, running and sniffing at all the wild animal smells! I didn't bring my camera, but had to take a few snapshots with my iPhone because it was so nice to be out there. If you plan to visit the Netherlands, make sure you visit the Veluwezoom area ;) After the walk we ate lunch on an outside terrace, in the sun. What more do you need right? However, we came to the Posbank area for a visit to the osteopath with James. One or two times a year I run a check on him, just to make sure he's okay because we do a lot and I want him to be fit. I really like the way the osteopath works and James likes her treatment too! 






Ja, dat is de naam van het prachtige gebied waar we vandaag een fantastische wandeling gemaakt hebben! Heide en bos wisselen elkaar af in dit landschap, wat het een geweldige omgeving maakt voor een wandeling. James had veel plezier, zoals altijd, en had het druk met rennen en snuffelen aan al de wilde dieren geurtjes! Ik had mijn camera niet bij me, maar moest gewoon een paar snapshots maken met mijn iPhone, omdat het zo fijn was om daar te zijn. Het Veluwezoom gebied is echt een aanrader om eens te gaan bekijken ;) Na de wandeling hebben we geluncht op een terrasje, in het zonnetje. Wat wil je nog meer toch? Eigenlijk kwamen we naar de omgeving van de Posbank om een bezoekje te brengen aan de osteopaat met James. Eén of twee keer per jaar laat ik hem even nakijken, gewoon om er zeker van te zijn dat alles goed zit, omdat we toch veel doen en ik hem in goede conditie wil houden. Ik vind de manier van werken van deze osteopaat erg prettig en James heeft veel baat bij haar behandeling (www.martineburgers.nl)! 

No comments:

Post a Comment